• (Android) Jetpack Joyride daudz izturības kapāt

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Jetpack Joyride ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Jetpack Joyride IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ daudz izturības kapāt ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Jetpack Joyride 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Spēle Joyride Kickstarter cena | 220.lv

    Man ir 2,7GB nevaru ielādēt sūds

    Zaebitaa igra

    Burtiski mana bērnība, bet spēle, kuru es spēlēju, nebija līdzīga šai. Šī jaunā atjauninātā versija ir dīvaina. Pārāk daudz reklāmu. Pārāk daudz trokšņa. Nemaz nerunājot par raksturu ir diezgan mainījies. Man patīk šī spēle, taču tā nav 5 punktu vērta, kā tas bija bērnībā. Atvainojiet. Ar cieņu, Zach

    Super, iesaku!!!

    Esmu lejupielādējis šo spēli četras reizes vairāku gadu laikā, to ir jautri spēlēt, taču pēc aptuveni nedēļas tā vairs netiks rādīta sākotnējā starta ekrānā. Tas to dara katru reizi, kad to lejupielādēju.

    Jetpack Joyride - Spēles, bezmaksas online spēles

    Laba spēle, traucējoša un jautra. Es tikai domāju, ka tas maksāja PĀRĀK DAUDZ monētu tikai kārtējai lidmašīnai...... Kopumā tiešām lieliska spēle.


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :