• (Android/iOS) The Cook - 3D Cooking Game فعال کردن تقلب ها

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ The Cook - 3D Cooking Game ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ The Cook - 3D Cooking Game IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ فعال کردن تقلب ها ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ The Cook - 3D Cooking Game 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    من این بازی داشتم ولی دوستش دارم من رها۱۰ ازتهران

    بهترین بازی تاریخ!! وقتی شروع کردم از قبل راضی بودم. شما می توانید اقلام را بپزید اقلام برش خورده را بپزید و فقط مقداری چاشنی روی اقلام قرار دهید. غذاهای زیادی وجود دارد که می توانید مانند سالاد، ذرت بو داده، بستنی، پای و غیره درست کنید. و حتی رویدادهایی مانند رویداد مورد علاقه من در هالووین وجود دارد که من همچنین دوست دارم در پایان قبل از اینکه به مکان دیگری بروید، با یک آشپز حرفه ای مبارزه کنید. 5 ستاره آن را دوست دارد. :)

    عالی واقعا دوستش دارم حتما نصب کنید

    آنقدرها خوب نیست و صداها باحال هستند؟ من به آن 2 ستاره می دهم، اما حداقل می توانم آن را بازی کنم، اگر می خواهید مخلوط کنید یا برش دهید یا در ماهیتابه سرخ کنید، چیزهای بیشتری به آن اضافه می شود، بنابراین گاهی اوقات دوست دارم چیزهای بدی برای آنها درست کنم، بنابراین اگر بتوانم درست کنم. مثل سرخ کردن پرتقال خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ چیزها/جزئیات بازی اما در کل مشکلی ندارد.

    خود گیم پلی واقعا سرگرم کننده است و من می دانم که تبلیغات برای توسعه دهندگان مهم است. با این حال، اگر به درستی انجام شود، مانند مشوق های ارزشمندی که به پیشرفت در بازی کمک می کند، خوب است. در این بازی اینطور نیست. شما نه تنها بعد از هر ظرف کامل، بلکه 3 ثانیه بعد از خوردن غذا توسط مشتری، یک تبلیغ دریافت می کنید. سپس به شما این امکان داده می‌شود که تبلیغات بیشتری را برای موارد بهتر تماشا کنید، که اگر مجبور نمی‌شدم در تبلیغات غیر ضروری بنشینم، با کمال میل انجام می‌دهم.

    من تازه دارم نصب میکنم


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :