• (Android/iOS) Ice Scream 2: Horror Neighborhood دھوکہ دہی کرسٹل میں اضافہ کرتے ہیں۔

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Ice Scream 2: Horror Neighborhood ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Ice Scream 2: Horror Neighborhood IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ دھوکہ دہی کرسٹل میں اضافہ کرتے ہیں۔ ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Ice Scream 2: Horror Neighborhood 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Total 2 people reviewed and voted! ... Welcome to the brand new game of horror theme with new ice scream games 2020 in this scary ghost ice

    مجھے یہ کھیل پسند ہے. میں نے اس کا پہلا حصہ بھی مکمل کر لیا تھا لیکن دوسرے حصے میں زیادہ عمدہ گرافکس ہیں۔ مجھے امید ہے کہ تیسرے کی اس سے زیادہ دلچسپ سطحیں ہوں گی۔ لیکن مجموعی طور پر یہ حصہ لاجواب تھا۔

    Ice Scream Episode 2 : Horror Neighborhood Mod game is a interesting Arcade game. In this mod, you can get unlimited lives on this game.

    یہ جلد ہی ہارر گیم ہے جس پر چھڑی برف سے حملہ کرے گی۔

    ہیلو مجھے یہ پسند ہے لیکن اس میں ایک مسئلہ ہے کہ اگر کوئی اشتہار ہے تو وہ کہے گا کہ آئس سکریم 2 جواب دے رہا ہے اور مجھے اسے دوبارہ پڑھنے کی ضرورت ہے کیوں؟

    Pin by Jihan Shofia on DJ terbaik in 2021 - Pinterest

    یہ ایک اچھا کھیل ہے لیکن جب آپ ٹرک میں جاتے ہیں تو گیم خراب ہو جاتی ہے۔ آئس کریم والا باقی کھیل کے لیے حرکت نہیں کرے گا۔

    یہ حصہ حصہ 1 سے بہتر ہے۔

    مجھے یہ گیمز اتنی مشکل سے پسند نہیں ہیں کہ جب میں ہر جگہ جاتا ہوں تو مجھے چابی نہیں مل پاتی وہ مجھے مار دیتی ہے مجھے چابی نہیں مل سکتی اور وہ بہت خوفناک ہے

    Ice Scream 2: Horror Neighborhood is a Arcade App for Android developed by Keplerians Horror Games. Download the latest version (1.0.6) of the apk here,

    مجھے یہ پسند ہے اور میں اس سے نفرت کرتا ہوں .. مجھے اس گیم سے نفرت کیوں ہے اس میں بہت سارے ADS ہیں اور مجھے اس سے نفرت ہے اور مجھے ADS پسند نہیں ہے لیکن مجھے پھر بھی یہ گیم پسند ہے ♥ (。♡‿♡。)

    آرکیڈ گیم ختم کرنا ناممکن ہے!!!! پلیز اس کے بارے میں کچھ کریں!!!! سرکس (گٹر) میں پھنس گیا وہاں سے بھی باہر نہیں آ سکتا! موم بتیوں کے قریب کوئی ماچس کا ڈبہ نہیں تھا جیسا کہ سمجھا جاتا ہے! پلیز گیم میں مزید ہدایات دیں۔

    مجھے یہ کھیل بہت پسند ہے۔ لیکن اس میں کچھ گڑبڑ ہے۔ اس لیے میں اسے چار ستارہ دیتا ہوں۔ لیکن میں جھوٹ نہیں بول سکتا میں واقعی اس کھیل سے لطف اندوز ہوں۔

    دوستو آپ سب کو ڈراؤنی گیمز کیوں پسند ہیں مجھے ڈراؤنی گیمز پسند نہیں جب میں سوتا ہوں تو میرے خواب میں آئے گا


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :